Dr. Ronald Chevalier – The Art of Inspiring Oneself

Vodpod videos no longer available.

Deze video – The Art of Inspiring Oneself – op Youtube, door dr. Ronald Chevalier, inspireerde mij tot onderstaand ontwerp. Dr Ronald Chevalier is een personage uit de film Gentlemen Broncos. In deze video legt hij uit hoe hij inspiratie in zichzelf vindt en in zijn eigen originele muzikale composities.

Inspiring Oneself

Inspiring Oneself

Terwijl ik de schrijf heb ik de film ‘Gentlemen Broncos’ nog niet gezien. Maar dat moet wel een grappige film zijn met zo een karakter als Dr. Ronald Chevalier. De rol van Dr. Ronald Chevalier wordt vertolkt door de acteur Jermaine Clement. Jermaine Clement speelt ook een van de hoofdrollen in de geweldige serie ‘Flight of the Conchords’. Een komische serie over twee Nieuw-Zeelandse muzikanten die het proberen te maken in New York. De regiseur van de film ‘Gentlemen Broncos’ is de befaamde Jared Hess. Die ook verantwoordelijk is voor ‘Nacho Libre’ en ‘Napoleon Dynamite’. Nav deze films heb ik ook ontwerpen gemaakt, nl:

I believe in science
Vote for Pedro
The way of the eagle

In deze ‘tribute-reeks’ mijn laatste ontwerp: ‘Inspiring Onself’. Zie hieronder de zwarte variant van het T-shirt.

Inspiring Oneself T-shirt

Inspiring Oneself T-shirt

Spreekt deze print je aan, bezoek mijn T-shirts Shop en bestel je ‘Inspiring oneself’  T-shirt.
Voor ander grafisch werk ga naar Vrij werk of bekijk Werk in opdracht. Voor vragen neem contact op.

Geef een reactie

