Start me up

Start me up

Start me up

Geïnspireerd door het nummer ‘Start me up’ van de Rolling Stones maakte ik dit ontwerp. Met in gedachte om dit ooit op een T-shirt te printen. Het idee van een mens als opwind-speeltje is wellicht niet origineel, maar ik vond het toch een leuke gedachte hiermee te experimenteren. Benieuwd of ik de sleutel natuurgetrouw kon tekenen in vectoren (om een zeefdruk te maken dient een ontwerp in vectoren gemaakt te worden en niet in pixels). Ik ben benieuwd of het ruimtelijke effect van de sleutel overeind blijft als je dit op een T-shirt print?

Voor meer voorbeelden ga naar Vrij werk of bekijk Werk in opdracht. Voor vragen neem contact op.

Geef een reactie

